ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2013/12/06
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    329
    1,023
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    55 Thread(s)

    ساخت باربند سقفی (جدید)

    سلام
    این باربندو جدیدا خودم ساختم ولی شاید برای کسی که امکانات نداشته باشه یکم سخت باشه ساختنش

    اینو من برای سرعت های 200 کیلومتر به بالا طراحی کردم. اصلا زیر این سرعت کسی استفاده کند حرام است. اونم با پراید

    ظرفیت سه عدد دوچرخه رو داره
    یکی برعکس دو تا معمولی

    برای بستن لاستیک و فرمون هم رفتم کش موتور خریدم تیکه تیکه کردم دوباره ساختمش

    اون پایه ها هم یه نوع ابر اسفنجی هست که زیرشو واشر سیلیکنی بریدم انداختم که دیگه تحت هر فشاری به سقف صدمه نزنه

    خود باربند اصلی که جنسش آلمینیومه

    ولی همه ی قطعاتی که من استفاده کردم استیله. که حتی فکر زنگ زدنم به فکرش خطور نکنه

    نقطه نظرات شما رو هم قبول میکنیم












    شرمنده دیگه سه تا چرخ نداشتم همه رو عکس بگیرم.

    تولید انبوه هم هرکی بخواد میزنیم
    لطف مکرر میشه حق مسلم
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2013/08/13
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    78
    151
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    16 Thread(s)
    بسیار عالی دوست من

    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    برعکس گذاشتن دوچرخه در طولانی مدت و خصوصا در تکان های جاده می تونه آسیب برسونه؟ مثلا نشتی روغن از کمک یا هوا گرفتن ترمز؟ ...

    اگر بخواید سفاشی بسازید تقریبا چقدر تموم میشه؟

    هزینه مواد و مصالحش رو هم بفرمایید.

    متشکرم
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2013/12/06
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    329
    1,023
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    55 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_2t_ab نمایش پست ها
    بسیار عالی دوست من

    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    برعکس گذاشتن دوچرخه در طولانی مدت و خصوصا در تکان های جاده می تونه آسیب برسونه؟ مثلا نشتی روغن از کمک یا هوا گرفتن ترمز؟ ...

    اگر بخواید سفاشی بسازید تقریبا چقدر تموم میشه؟

    هزینه مواد و مصالحش رو هم بفرمایید.

    متشکرم
    ممنون
    از لحاظ بر عکس گذاشتن که هیچ مشکلی پیش نمیاد. آقا صابر هم چند مورد توضیح دادن.
    من خود باربند اصلی رو خیلی جاها گشتم پیدا نکردم، آخر سر دست دوم تو سایت دیوار پیدا کردم 50 تومن
    2 تا توپی با ضامن میخواد که اگه کارکرده پیدا بشه که خوبه ولی نوش فکر کنم 2تاش بشه 20 تومن
    کش موتوری هم 1/5 متری 2500
    3 تا پایه میخواد که میشه 15000 تومن
    استیل هم قیمت ندارم من خودم از ضایعات شرکت خودمون استفاده کردم ولی فکر نکنم 20 30 تومن بیشتر بشه

    از لحاظ لوازم جمعش میشه107500 که اگه بخوام اجرت ساخت هم بهش اضافه کنم میشه 160000
    لطف مکرر میشه حق مسلم
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2015/06/14
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    26
    51
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenfokoli نمایش پست ها
    ممنون
    از لحاظ بر عکس گذاشتن که هیچ مشکلی پیش نمیاد. آقا صابر هم چند مورد توضیح دادن.
    من خود باربند اصلی رو خیلی جاها گشتم پیدا نکردم، آخر سر دست دوم تو سایت دیوار پیدا کردم 50 تومن
    2 تا توپی با ضامن میخواد که اگه کارکرده پیدا بشه که خوبه ولی نوش فکر کنم 2تاش بشه 20 تومن
    کش موتوری هم 1/5 متری 2500
    3 تا پایه میخواد که میشه 15000 تومن
    استیل هم قیمت ندارم من خودم از ضایعات شرکت خودمون استفاده کردم ولی فکر نکنم 20 30 تومن بیشتر بشه

    از لحاظ لوازم جمعش میشه107500 که اگه بخوام اجرت ساخت هم بهش اضافه کنم میشه 160000
    اقا تشکر از عکسها و اطلاعات فقط یه سوال داشتم که ایا میشه اون پایه های عقب را که رو سقف ماشین قرار میگرد را حذف کرد و فاصله دو تا محور باربند را بیشتر کرد تا چرخ عقب روی همون ناودانی که به محور عقبی وصل شده بشینه؟
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2013/12/06
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    329
    1,023
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    55 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanha نمایش پست ها
    اقا تشکر از عکسها و اطلاعات فقط یه سوال داشتم که ایا میشه اون پایه های عقب را که رو سقف ماشین قرار میگرد را حذف کرد و فاصله دو تا محور باربند را بیشتر کرد تا چرخ عقب روی همون ناودانی که به محور عقبی وصل شده بشینه؟
    اتفاقا تو فکر خودمم بود. ولی دو تا بدی داره.
    1- نحوه بستن لاستیک عقب یکم دشوارتره
    2- دوچرخه تو سر پیچها یا تو سرعت زیاد ممکنه به طرفین لنگر بندازه

    وگرنه جا برای بیشتر کردن فاصله هست
    لطف مکرر میشه حق مسلم
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2013/08/13
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    78
    151
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    16 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenfokoli نمایش پست ها
    اتفاقا تو فکر خودمم بود. ولی دو تا بدی داره.
    1- نحوه بستن لاستیک عقب یکم دشوارتره
    2- دوچرخه تو سر پیچها یا تو سرعت زیاد ممکنه به طرفین لنگر بندازه

    وگرنه جا برای بیشتر کردن فاصله هست
    اون دوتا دوچرخه کناری فقط به وسیله توپی چرخ جلو ایستاده نگهداشته می‌شن؟ به نظر یه مقدار ناپایدار می‌اد ...
    می‌شه اونها رو هم به‌صورت خوابیده قرار داد؟
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2013/12/06
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    329
    1,023
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    55 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_2t_ab نمایش پست ها
    اون دوتا دوچرخه کناری فقط به وسیله توپی چرخ جلو ایستاده نگهداشته می‌شن؟ به نظر یه مقدار ناپایدار می‌اد ...
    می‌شه اونها رو هم به‌صورت خوابیده قرار داد؟
    بله. اتفاقا تحملش خیلی بالاست. تستش کردم.
    اگه بخواید همه ی چرخارو خوابیده بزارید 2 تا چرخ بیشتر جا نمیشه.
    لطف مکرر میشه حق مسلم
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2014/07/18
    محل سکونت
    تاکستان (قزوین) - رشت (گیلان)
    سن
    31
    نوشته ها
    98
    344
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    13 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenfokoli نمایش پست ها
    بله. اتفاقا تحملش خیلی بالاست. تستش کردم.
    اگه بخواید همه ی چرخارو خوابیده بزارید 2 تا چرخ بیشتر جا نمیشه.
    چرا دو تا؟
    باز با حالت برعکس هم میشه سه تا چرخ رو جا داد
    با این شیوه که وسطی رو مثلا سمت فرمونش به سمت عقب ماشین باشه
    و دو تا چرخهای کناری فرمونشون سمت جلو ماشین باشه
    و البته همه چرخها برعکس (یعنی تایرها رو به آسمون)
    اینجوری پایداری بیشتری خواهند داشت
    البته به نظر بنده حقیر!!!!!
    هستند آدمهایی که در رویا بسر می برند

    آدمهایی هم به واقعیت تن می دهند،

    همچنین کسانی وجود دارند که اولی را به دومی تبدیل میکنند.
  9. #9
    تاریخ عضویت
    2013/12/06
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    329
    1,023
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    55 Thread(s)
    نقل قول نوشته اصلی توسط saeedtat نمایش پست ها
    چرا دو تا؟
    باز با حالت برعکس هم میشه سه تا چرخ رو جا داد
    با این شیوه که وسطی رو مثلا سمت فرمونش به سمت عقب ماشین باشه
    و دو تا چرخهای کناری فرمونشون سمت جلو ماشین باشه
    و البته همه چرخها برعکس (یعنی تایرها رو به آسمون)
    اینجوری پایداری بیشتری خواهند داشت
    البته به نظر بنده حقیر!!!!!
    نظر شما متین
    ولی هر فرمون رو اگه حداقل 70 سانت بگیریم، 2 تا چرخ میشه 140
    که سقف ماشینا حداکثر 1.20 هست فکر کنم
    ولی بازم میشه نظر شما رو عملی کرد در صورتی که 2 تا چرخ جلو فرمون هاشون تو یه راستا نباشن
    که یکی از چرخ ها فرمونش بیاد زیر اون یکی که خب نمای جالبی نداره بنظرم
    ولی خب هرکس سلیقه ای داره.
    شما میتونی چرخ هاتون رو به سلیقه خودتون طراحی کنید و عکساشو برای ما بفرستید
    لطف مکرر میشه حق مسلم
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •